مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 13:072022-06-29حوادث

حمله سگ ولگرد به مأمور آب در قائم شهر + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حمله سگ های بی صاحب در شهرها و روستاهای استان نگرانی و ترس برای شهروندان رقم زده، حتی برخی افراد که ترسی از این حیوان ندارند نمی توانند با این معضل کنار بیایند.

براساس آمار مرکز بهداشت مازندران سالانه 10 هزار حیوان گزیدگی در مازندران اتفاق می افتد که بیش از 90 درصد آن مربوط به حمله سگ ها است که در برخی از موارد به جان باختن افراد نیز ختم می شود.

مرگ متین 5 ساله کودک بابلی براثر بیماری هاری که قربانی یک تکه نان و خبرهای تلخی از موارد که در شهرهای مختلف استان و کشور می شنویم زنگ هشداری برای مسؤولان است تا دیر نشده به خود بیایند.

معضل سگ های ولگرد همواره وجود داشته اما نکته نگران کننده اینکه تعداد زیاد آنان و برخی موارد گله ای نگرانی های بسیاری برای شهروندان رقم زده است.

* مشغول کار خودم بودم آقای اکبری مامور شرکت آب و فاضلاب شهرستان قائم شهر یکی از قربانیان حمله سگ بوده که توانسته جان سالم به در برد ولی برای فردی که قبلا از سگ نمی ترسیده و همچنین سایر شهروندان آژیر خطر جدی را به صدا درآورده است.

وی از جزییات مصدوم شدنش براثر حمله سگ ولگرد در گفت وگو با فارس می گوید: همانند هر روز در حال قرائت کنتور در حال گذر از مسیر باغی بودم که با سگ ولگرد مواجه شدم به خیال خودم بودم که ناگهان به سمتم حمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سگ ولگرد به مأمور آب در قائم شهر + عکس

حمله سگ ولگرد به مأمور آب در قائم شهر + عکس