مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-29سياسي

شهرک های کشاورزی و دامپروری در شهرستان های محروم ایجاد می شود


تلاش می کنیم در این استان و به خصوص در مناطقی که مانند شهرستان ملکان محرومیت دارند زیرساخت های ایجاد شهرک ها اعم از شهرک های گلخانه ای و شهرک های دامپروری را در اولویت قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزیی ظهر امروز در سفر به خطه آذربایجان در شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از  شهرک گلخانه ای ملکان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای بررسی مطالبات مربوط به حوزه کشاورزی و دامپروری از نزدیک در منطقه حضور یافتم.

وی افزود: منطقه فوق العاده مستعد بوده و منطقه کشاورزی است؛ این شهرستان در استان آذربایجان شرقی یکی از مناطق هدف در بخش کشاورزی است و با توجه به اینکه سرمایه گذاری کمتری در حوزه کشاورزی در این منطقه درگذشته انجام شده ما وظیفه داریم در این مناطق باوجود ظرفیت سرمایه گذاری کنیم و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در این منطقه اشتغال زایی را به وجود می آورد.

ساداتی نژاد با اشاره به وجود شهرک کشاورزی در این منطقه، گفت: زیرساخت ها به این شهرک آمده اما یک توقف طولانی مدت در اجرای این طرح داشتیم که انشالله امروز در جمع بندی مشکلات مطرح شده آن را برطرف می کنیم؛ یکی از مشکلات تسریع در سرمایه گذاری و تسهیلات موردنیاز است و بخش دیگر، مشکلات مربوط به 60 هکتار زمین اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های کشاورزی و دامپروری در شهرستان های محروم ایجاد می شود

شهرک های کشاورزی و دامپروری در شهرستان های محروم ایجاد می شود