مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 20:422022-06-29سياسي

انتصاب فرمانده پایگاه دریابانی قشم/سردار دهکی: خودروهای شوتی جمع آوری می شوند


نسردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور با صدور حکمی سرهنگ «صفر متاجی» را به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی قشم منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان عصر امروز در آیین معارفه فرمانده پایگاه دریابانی قشم بیان کرد: در آینده ای نه چندان دور مردم شاهد تردد خودروهای شوتی در جاده ها نخواهند بود و امنیت به جاده ها بازمی گردد.

وی افزود: برنامه ها و رویکرد جدید در حوزه جزیره قشم که به واسطه درخواست های مردم تدوین شده به فرمانده پایگاه قشم ابلاغ شده است.

فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: این برنامه ها حول برطرف ساختن نگرانی های مردم تدوین شده و فراهم کردن امنیت مردم در جاده ها و ایجاد ترافیک روان با برخورد جدی با خودروهای شوتی جزو مهمترین آن ها است.

دهکی بیان کرد: ساماندهی شناورها نیز یکی دیگر از اقدامات در دست انجام است و همانطور که خودروها دارای پلاک و سوابق راننده هستند برای ساماندهی شناورها نیز برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر پشتیبانی از پایگاه جزیره قشم از نظر تجهیزات و نیرو، افزود: جزیره قشم یک جزیره استراتژیک و پر رفت و آمد است و با توجه به شرایط ویژه پایگاه قشم تقویت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب فرمانده پایگاه دریابانی قشم/سردار دهکی: خودروهای شوتی جمع آوری می شوند

انتصاب فرمانده پایگاه دریابانی قشم/سردار دهکی: خودروهای شوتی جمع آوری می شوند