مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 23:072022-06-29بين الملل

گروه 7، شمشیر را علیه ایران از رو بست


انتظار می رود از این به بعد سازمان های دولتی و غیر دولتی در خصوص موضوعات اشاره شده در بیانیه از نقض حقوق بشر تا سلاح های هسته ای و از بازداشت اتباع دو تابعیتی و خارجی تا سرنگونی پرواز 752 وارد فضاهای جدید اقدامی علیه ایران شوند.

- آسیا نوشت*: در روز پایانی نشست گروه 7 که در آلمان برگزار شد ، سران کشورهای گروه هفت شامل آمریکا ،انگلستان ،آلمان،فرانسه، کانادا ، ایتالیا و ژاپن شفاف تر و صریح تر از همیشه به موضع گیری علیه ایران پرداختند.

دامنه موضع گیری های گروه هفت علیه ایران در بیانیه پایانی این گروه تعجب برانگیز است و از بیانیه های عادی فراتر رفته است.

در بیانیه پایانی گروه هفت به تداوم نقض حقوق بشر در ایران ، دستگیری و بازداشت خودسرانه اتباع ایرانی ، دو تابعیتی و خارجی ، افزایش مجازات اعدام فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه، انجام تعهد ایران به حل و فصل مشکلات با آژانس ، تعهد غرب به نداشتن سلاح هسته ای توسط ایران ، توقف تمام فعالیت های موشکی بالستیک ایران و موضوعات اشاعه هسته ای قطعنامه 2231 و حمایت از تلاش ها برای مسئول کردن ایران در سرنگون کردن پرواز752 اشاره شده است.

در واقع سران گروه 7 تمامی مسائل موجود با ایران را در بیانیه خود به صراحت آورده اند و در مواجهه با ایران از تردید و محافظه کاری خارج و شمشیر را از رو بسته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه 7، شمشیر را علیه ایران از رو بست

گروه 7، شمشیر را علیه ایران از رو بست