مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-30اقتصادي

تجلیل از مشترکان کم مصرف برق در استان سمنان


مشترکان کم مصرف برق در استان سمنان به مناسبت هفته مدیریت مصرف انرژی تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز به مناسبت هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی، از تعدادی مشترکان کم مصرف برق در استان سمنان با اعطای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برای اجرای این طرح انگیزشی، از 13 اشتراک برق که بیش از 15 درصد کاهش مصرف برق در سال 1400 به نسبت سال 1399 داشته اند، تقدیر صورت پذیرفت.

ابوالفضل همتی اظهار کرد: مسؤولان شرکت توزیع برق استان سمنان در مراجعه حضوری به مشترکان کم مصرف، ضمن قدردانی از مشارکت آنان در همکاری با صنعت برق و رعایت مدیریت مصرف، راهکارهای بهینه سازی مصرف برق را به صورت چهره به چهره به مشترکان آموزش دادند و یادآوری کردند.

در بخشی از متن لوح تقدیر مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خطاب به مشترکان کم مصرف آمده است: اینک که با استعانت پروردگار متعال و مساعی ارزشمندتان، در سال1400 به نسبت سال 1399 کاهش مصرف برق داشته و در زمره ی مشترکان کم مصرف استان قرار گرفته اید، امیدوارم در استفاده مناسب از این نعمت الهی و ثروت ملی بیش از پیش اهتمام ورزیده و دیگران را هم در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق تشویق و ترغیب کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مشترکان کم مصرف برق در استان سمنان

تجلیل از مشترکان کم مصرف برق در استان سمنان