مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-30بين الملل

تشریح روند مذاکرات دوحه از زبان کنعانی


سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (چهارشنبه) هشتم تیر ماه در توییتر درباره روند مذاکرات دوحه نوشت: در ادامه روند مذاکرات رفع تحریم ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، کنعانی افزود: در مورد ادامه مسیر و مرحله بعدی گفت وگوها، طبق روال همیشه باقری و مورا در تماس خواهند بود.

مذاکرات دو روزه دوحه به منظور گفت وگو درباره اختلافات باقیمانده از مذاکرات وین به صورت غیرمستقیم بین ایران و آمریکا و با واسطه انریکه مورا هماهنگ کننده اروپایی گفت وگوها امشب در پایتخت قطر پایان یافت.

این مذاکرات از روز سه شنبه با ملاقات دوجانبه علی باقری و انریکه مورا در شهر دوحه پایتخت قطر کلید زده شد و باقری دیروز و امروز با مورا ملاقات و گفت وگو کرد.

مذاکرات دوحه بعد از وقفه سه ماه و نیمه از دور هشتم مذاکرات در وین و پس از توافق اخیر صورت گرفته در تهران در پی سفر جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای از سرگیری مذاکرات رفع تحریم ها، از سرگرفته شد.

سعید خطیب زاده سخنگوی سابق وزارت خارجه درباره این مذاکرات گفته بود: آنچه در مذاکرات انجام می دهیم اولا درباره ابعاد هسته ای نیست، چون ابعاد هسته ای یک بار جمع بندی شده و تنها درباره بخش های اختلافی است که در خصوص رفع تحریم ها باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند مذاکرات دوحه از زبان کنعانی

تشریح روند مذاکرات دوحه از زبان کنعانی