مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-30اجتماعي

برگزاری کنکور در 6 شهرستان خراسان جنوبی با مسئولیت آموزش و پرورش است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آزمون سراسری در 6 شهرستان بشرویه، خوسف، درمیان، زیرکوه، سربیشه و طبس با مسئولیت و نظارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی سید علیرضا موسوی نژاد روز پنجشنبه در بازدید استاندار از حوزه آزمون سراسری شهرستان خوسف افزود: 4 هزار و 139 دانش آموز دختر و پسر استان در 6 حوزه آزمون تحت نظر آموزش و پرورش و در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و زبان خارجه با یکدیگر رقابت می کنند.

وی بیان کرد: از میان دانش آموزان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال، 2 هزار و 612 نفر دختر و یک هزار و 527 نفر پسر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: صبح امروز یک هزار و 617 دانش آموز دختر و پسر در این 6 حوزه، در گروه آزمایشی علوم انسانی و 176 دانش آموز نیز در گروه آزمایشی ریاضی شرکت کردند.

استاندار خراسان جنوبی که امروز در هشتمین سفر شهرستانی به خوسف رفته است از محل برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان بازدید کرد.

17 هزار و 103 داوطلب استان خراسان جنوبی در آزمون سراسری 1401 به رقابت می پردازند که از این تعداد 10 هزار و 392 داوطلب زن و 6 هزار و 711 داوطلب مرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنکور در 6 شهرستان خراسان جنوبی با مسئولیت آموزش و پرورش است

برگزاری کنکور در 6 شهرستان خراسان جنوبی با مسئولیت آموزش و پرورش است