مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:272022-06-30سياسي

رییسی: سیاست توسعه روابط با همسایگان جواب داده و آن را دنبال می کنیم


رییس جمهور با بیان اینکه ظرفیت های بسیاری در همسایگان ایران وجود دارد، گفت: توسعه روابط با همسایگان از سیاست های دولت است و این سیاستی را که جواب داده دنبال خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور پس از سفر به ترکمنستان و شرکت در ششمین اجلاس سران کشورهای ساحلی خزر در ترکمنستان درباره دستاوردهای این سفر گفت: این سفر به منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای ساحلی دریای خزر و برای دیدارهای دوجانبه با روسای جمهور شرکت کننده در اجلاس سران در کشور ترکمنستان برگزار شد.

رییس جمهور با اشاره به حضور خود در ششمین اجلاس سران کشورهای ساحلی خزر در عشق آباد ترکمنستان و طرح دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس بر اساس منافع ملی کشورمان، تصریح کرد: دریای خزر متعلق به ملت های این منطقه است و مدیریت آن هم بر اساس مدیریت مشترک کشورهای ساحلی این دریا خواهد بود.

رییسی افزود: باید همه کشورهای ساحلی با هم همکاری داشته باشند زیرا دریای خزر، دریای دوستی و همکاری بین کشورها و ملت های اطراف آن است.

در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و محیط زیستی، کشتیرانی، گردشگری، شیلات و حوزه های مختلف می تواند همکاری بین کشورهای ساحلی دریای خزر صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: سیاست توسعه روابط با همسایگان جواب داده و آن را دنبال می کنیم

رییسی: سیاست توسعه روابط با همسایگان جواب داده و آن را دنبال می کنیم