مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-30اقتصادي

وزیر اقتصاد: کالای ته لنجی به رسمیت شناخته می شود


به عبارتی معلوم شود که این اقلام چه اقلامی هستند و مشخص می شود که در سال چند بار می توانند تردد کنند و گمرک به کالاهای آن ها تاییدیه بزند و کالاهای آن ها چون تاییدیه دارند، - نه تنها در شهر آبادان بلکه در بیرون از استان، گمرک آن را به عنوان کالای رسمی مجاز قبول کند.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان سفر یک روزه خود به خوزستان، از گمرک اروندکنار و چوئبده آبادان بازدید و با مسئولان، فعالان اقتصادی و لنجداران در این گمرکات گفت وگو کرد.

در این بازدید یکی از لنجداران چالش های گمرک چوئبده و گرانی سوخت را مطرح کرد و وزیر اقتصاد نیز در پاسخ گفت: درباره این مساله برای سه استان کشور، ستاد مبارزه با قاچاق، وزارت کشور و وزارت صمت، هر سه دست به دست هم داده اند.

همچنین برای اولین بار به جای اینکه کسانی که کار شرافتمندانه در لنج انجام می دهند، به قاچاق و با بدنامی متهم شوند و یا با چشم دیگری به آن ها نگاه شود، به این کار رسمیت داده می شود و کالای آن ها به عنوان کالای رسمی مجاز خواهد بود اما ضابطه مند باید شود.

خاندوزی افزود: به عبارتی معلوم شود که این اقلام چه اقلامی هستند و مشخص می شود که در سال چند بار می توانند تردد کنند و گمرک به کالاهای آن ها تاییدیه بزند و کالاهای آن ها چون تاییدیه دارند، نه تنها در شهر آبادان بلکه در بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: کالای ته لنجی به رسمیت شناخته می شود

وزیر اقتصاد: کالای ته لنجی به رسمیت شناخته می شود