مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 15:122022-06-30اقتصادي

تمایلی به مصرف مازوت نداریم/ مصرف 99 درصدی گاز در نیروگاه مفتح


مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با تاکید بر اینکه تمایل به مصرف یک لیتر مازوت نداریم گفت: مصرف مازوت علاوه بر هزینه سنگین نگهداری، بازرسی و تخلیه آلودگی هم ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عبدالمجید دیناروند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروگاه هزار مگاواتی شهید مفتح وارد دهه چهارم عمر خود شده است اظهار کرد: با گذشت این همه سال نیروگاه همچون روز اول کار و با چهار واحد 250 مگاواتی برق تولید می کند.

وی به رسالت اصلی نیروگاه شهیدمفتح اشاره کرد و گفت: تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز مردم وظیفه اصلی ماست و امسال تولید و نیاز مردم سر به سر بوده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح یادآور شد: در پیک مصرف یعنی از 25 تیرماه تا 15 مرداد حدود 940 مگاوات در ساعت مصرف پیش بینی می شود بنابراین صرفه جویی ولو در حد خاموشی یک لامپ اضافی ارزشمند است.

وی با تاکید بر اینکه نیروگاه شهید مفتح بالاترین تبادل بار در کشور را دارد تصریح کرد: این مجموعه بین نیروگاه های کشور سه سال متوالی رتبه برتر کسب کرده است.

دیناروند با بیان اینکه این مجموعه از ابتدای سال تاکنون بیشترین مصرف گاز را نسبت به دیگر نیروگاه ها داشته و تمایل به مصرف یک لیتر مازوت هم نداریم خاطرنشان کرد: مصرف مازوت علاوه بر هزینه سنگین نگهداری، بازرسی و تخلیه آلودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایلی به مصرف مازوت نداریم/ مصرف 99 درصدی گاز در نیروگاه مفتح

تمایلی به مصرف مازوت نداریم/ مصرف 99 درصدی گاز در نیروگاه مفتح