مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-30اقتصادي

افزایش قیمت برنج در کشور توهین به تولید و کشاورز است


عضو مجمع نمایندگان گیلان افزایش قیمت برنج در کشور را توهین به تولید و کشاورز دانست و گفت: افزایش قیمت برنج یک معضل در کشور است به طوری از کیلویی 40 هزار تومان به 100 هزار تومان در سال جدید رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی اسپیلی عصر امروز در جلسه جلسه شورای کشاورزی، آب و منابع طبیعی در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه در استان گیلان 9 هزار آب بندان وجود دارد، اظهار کرد: آب بندان ها نقش مهمی در تامین آب کشاورزی در کشور دارد لذا باید بحث اصلاح آب بندان به طور دقیق در استان گیلان اجرایی شود.

  وی با تاکید بر لزوم توجه مسئله تهاتر نفت در کشور گفت: تهاتر نفت یک ظرفیت در کشور به منظور تکمیل پروژه های عمرانی است ولی از این ظرفیت به درستی در کشور استفاده نشده است.

  عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد ازعدم توجه به ماده 56 در حوزه فاضلاب در گیلان افزود: برخی از فاضلاب های صنعتی هنوز مجوز ماده 56 هم ندارند که باید وزارت نیرو تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

  به گفته نجفی از سد منجیل تا سفیدرود حریم بستر مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است زیرا آب منطقه ا حریم رودخانه را 30 متر اعلام کرده است و بر آن اساس ساختمان هایی احداث شده است ولی اکنون اعلام شده که حریم رودخانه رعایت نشده می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت برنج در کشور توهین به تولید و کشاورز است

افزایش قیمت برنج در کشور توهین به تولید و کشاورز است