مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-01اقتصادي

افرایش جابجایی بار و مسافر در راه آهن شمال 2


مدیرکل راه آهن شمال2 از افزایش جابجایی بار و مسافر در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: قریب به 300 هزار نفر مسافر طی این مدت جابجا شده اند که در مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

- غلامحسین ولدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با مثبت خواندن عملکرد اداره کل در حوزه جابجایی بار و مسافر اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری قریب به 300 هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل ونقل ریلی منطقه شمال2 جابجا شده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 205 هزار نفر بوده است و شاهد رشد 46 درصدی در این زمینه هستیم.

  وی با بیان اینکه افزایش جابجایی بار و مسافر نشان دهنده گرایش مردم به انتخاب قطار برای سفرهایشان است، افزود: پیش بینی می شود با آغاز تعطیلات تابستانی این روند افزایشی تداوم داشته باشد.

  مدیرکل راه آهن شمال2 با اشاره به زمان تأخیر قطار در این اداره کل تصریح کرد: با نظارت مستمر بر قطارهایی که در محدوده جغرافیایی این اداره کل تردد کرده اند میانگین زمان تاخیر قطارهای مسافری در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 36 درصدی همراه بوده و به عدد 7.

5 دقیقه رسیده است.

  ولدی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه دو رام قطار مسافری از مبداء رشت به مقاصد تهران و مشهد اعزام می شود، گفت: در ایستگاه قزوین نیز روزانه دو رام قطار ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرایش جابجایی بار و مسافر در راه آهن شمال 2

افرایش جابجایی بار و مسافر در راه آهن شمال 2