مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-01بين الملل

استفاده از قوری برای تبلیغات حکومتی روسی


برای هنرمندان آوانگارد هنر در هر جنبه ای از آن نظم جدید نقشی ایفا می کرد و آنان سبک منحصر به فرد خود را به قلمرو های متنوعی مانند تئاتر، موسیقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شبکه خبری جهانی بی بی سی، در سال 1917 میلادی صحنه های شبانی جای خود را به دودکش های دود و سیم های تلگراف روی ظروف چینی و قوری های تولید شده توسط کارخانه ای در سنت پترزبورگ داد.

در سال 1917 میلادی در روسیه بلشویک ها قدرت را به دست گرفتند تزار را از سلطنت خلع کرده و یک رژیم کمونیستی انقلابی را اعلام نمودند که ابزار تولید را به مردم انتقال می دهد.

ظرف مدت یک سال خاندان سلطنتی و اطرافیان شان جان شان را از دست داده اند، زیرا به اصطلاح امپریالیسم با خشونت از بین می رود تا راه را برای آینده نوین و رادیکال روسیه باز کند.

با این وجود، یکی از بقایای نظم قدیم باقی مانده است: کارخانه ظروف چینی امپریال در حومه شهری که اکنون به نام سنت پترزبورگ شناخته می شود.

با تغییر نام آن به کارخانه چینی دولتی، بلشویک ها تحت رهبری ولادیمیر لنین کنترل این نماد انحطاط تزاری را به دست گرفتند و ظرفیت بالقوه شگفت انگیزی را در آن به عنوان چرخی برای نوآوری هنری و تولید تبلیغات حکومتی یا پروپاگاندا مشاهده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از قوری برای تبلیغات حکومتی روسی

استفاده از قوری برای تبلیغات حکومتی روسی