مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-01سياسي

ساده زیستی حضرت زهرا(ع) بهترین الگو برای بانوان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار امروز در خطبه های نمازجمعه با ذکر این مطلب که تلاش دشمنان متلاشی کردن بنیان خانواده هاست، اظهار کرد: فرهنگ اسلام ناب ما را به تحکیم بنیان خانواده تشویق می کند.

وی به سالروز ازدواج مبارک حضرت امیرالمؤمنین(ع) با حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا بهترین و شایسته ترین الگوی بانوان هستند؛ خانه داری  حضرت زهرا،  طاعات و عباداتش،  کمک به فقرا و مستمندان، دفاع از حق و حقیقت، خطبه های شجاعانه و حجاب  و حیا و عفتش،  برای بانوان ما الگوست.

حجت الاسلام منتظری به حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و ابراز کرد: آمریکا کارنامه سیاهی از جرایم جنگی دارد، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و کشتار سه میلیون ویتنامی و شصت سال جنایت در ایران و سکوت در مقابل کشتار مردم مظلوم فلسطین و یمن و قتل و عام داعشی ها در این چند سال و حمایت از منافقان که بیش از هفده هزار نفر از مردم بی گناه ایران را ترور کردند،  سند گویای حقوق ضد بشر آمریکایی است.

افول آمریکا نزدیک است حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ساده زیستی، قناعت در زندگی، دوری از اشرافی گری، مهریه پایین، بنا کردن زندگی بر اساس عشق واقعی، داشتن حیا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده زیستی حضرت زهرا(ع) بهترین الگو برای بانوان است

ساده زیستی حضرت زهرا(ع) بهترین الگو برای بانوان است