مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-01اقتصادي

آمریکا و اروپا محتاج ایران هستند/ اقدامات سپاه در مناطق محروم قابل تحسین است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیچ گزینه مناسبی برای آمریکا و اروپا بدون احیای توافق برجام وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: بدون احیاء توافق برجام هیچ گزینه مناسبی برای آمریکا و اروپا درباره ایران وجود ندارد، اولاً تحریم بیشتر معنی ندارد چرا که هیچ تحریمی برجا نمانده که اعمال نکرده باشند.

وی افزود: وزیر خارجه آمریکا می گوید ما در فشار حداکثری که ترامپ درست کرد مفتضحانه شکست خوردیم خروج ترامپ از برجام اشتباه بوده و موجب پیشرفت ایران در توان هسته ای شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ادامه داد: ثانیا بر فرض تحقق تحریم بیشتر، مانع از پیشرفت هسته ای ایران نیست گزینه نظامی هم اصلاً معقول نیست چون منجر به جنگ مخرب منطقه ای و اقتدار بیشتر ایران می شود و مخصوصاً قیمت نفت به طور وحشتناک بالا می رود و این برای آمریکا و اروپا یک فاجعه بزرگ و غیرقابل مهار است.

آیت الله عاملی تصریح کرد: به همین جهت در نشست این هفته سازمان ملل نماینده آمریکا گفت؛ ما ملزم هستیم که به برجام برگردیم تا با تعهد دو طرفینی تمام بندهای برجام را تنفیذ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا محتاج ایران هستند/ اقدامات سپاه در مناطق محروم قابل تحسین است

آمریکا و اروپا محتاج ایران هستند/ اقدامات سپاه در مناطق محروم قابل تحسین است