مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-01اقتصادي

آمریکا و اروپا محتاج ایران هستند/ اقدامات سپاه در مناطق محروم قابل تحسین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در اردبیل و امام جمعه استان در خطبه های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: بدون احیاء توافق برجام هیچ گزینه مناسبی برای آمریکا و اروپا درباره ایران وجود ندارد، اولاً تحریم بیشتر معنی ندارد چرا که هیچ تحریمی برجا نمانده که اعمال نکرده باشند.

وی گفت: وزیر خارجه آمریکا می گوید ما در فشار حداکثری که ترامپ درست کرد مفتضحانه شکست خوردیم خروج ترامپ از برجام اشتباه بوده و موجب پیشرفت ایران در توان هسته ای شد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: ثانیا بر فرض تحقق تحریم بیشتر، مانع از پیشرفت هسته ای ایران نیست گزینه نظامی هم اصلاً معقول نیست چون منجر به جنگ مخرب منطقه ای و اقتدار بیشتر ایران می شود و مخصوصاً قیمت نفت به طور وحشتناک بالا می رود و این برای آمریکا و اروپا یک فاجعه بزرگ و غیرقابل مهار است.

عاملی تصریح کرد: به همین جهت در نشست این هفته سازمان ملل نماینده آمریکا گفت؛ ما ملزم هستیم که به برجام برگردیم تا با تعهد دو طرفینی تمام بندهای برجام را تنفیذ کنیم و نماینده اروپا گفت؛ در برابر ما یک طرح جدید خوبی برای احیاء توافق برجام وجود دارد و ما برای عملیاتی کردن آن نزدیک شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپا محتاج ایران هستند/ اقدامات سپاه در مناطق محروم قابل تحسین است

آمریکا و اروپا محتاج ایران هستند/ اقدامات سپاه در مناطق محروم قابل تحسین است