مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 00:422022-07-01فرهنگي

قهرمان نچسب!


مردبازنده ، ساخته محمدحسین مهدویان، یکی از فیلم هایی بود که در زمان پیش فروش بلیت های جشنواره سال گذشته توانست رکورد بزند.

- خرده روایت های داستان جنایی مردبازنده حول محور ماجراجویی های خودسرانه جناب سرهنگ شکل می گیرد.

از سوی دیگر فیلم های پلیسی جنایی موفق، آثاری است که مخاطبان با قهرمانان فیلم همزادپنداری کنند اما این اتفاق برای قهرمان مردبازنده نمی افتد و یک قهرمان نچسبد را در فیلم مشاهده میکنیم.

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو: مردبازنده ، ساخته محمدحسین مهدویان، یکی از فیلم هایی بود که در زمان پیش فروش بلیت های جشنواره سال گذشته توانست رکورد بزند.

این مساله یعنی علاقه مندان سینما، حالا مهدویان را به عنوان یکی از کارگردان های صاحب سبک می شناسند و منتظر تماشای فیلم هایش هستند.

پس از آنکه محمدحسین مهدویان دو سال پیش با تولید فیلم پرحاشیه و ضعیف شیشلیک بسیاری از مخاطبان فیلم های قبلی خود را ناامید کرد، در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر با فیلم مرد بازنده در معرض دید و قضاوت اهالی رسانه در کاخ جشنواره فیلم فجر قرار گرفت و به رغم اینکه بسیاری از اهالی رسانه امیدوار بودند با تماشای اثری قابل تامل، تلخی شیشلیک را فراموش کنند اما به واقع برای بسیاری اینگونه نبود که این مساله از چند جهت قابل بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان نچسب!

قهرمان نچسب!