مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-02اقتصادي

انجام بیش از 6 هزار بازرسی از واحدهای عرضه در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امسال 6 هزار و 267 مورد بازرسی از واحدهای عرضه، کارخانجات خوراک دام و طیور و کشتارگاه های استان انجام شده است.

- پیمان اسکندری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امسال 6 هزار و 267 مورد بازرسی از واحدهای عرضه، کارخانجات خوراک دام و طیور و کشتارگاه های استان انجام شده که طی آن 347 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی گفت: هماهنگی لازم با دستگاه های امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از خروج غیرقانونی کالا از کشور بصورت جاساز در محموله های صادراتی و یا از طریق مبادی غیررسمی صورت گرفته است.

اسکندری با تاکید بر نظارت هوشمند و مردمی توزیع نهاده های دامی و کالاهای استراتژیک افزود: در راستای نظارت بر وضعیت توزیع نهاده های دامی، اطلاعات مربوط به 771 مورد دریافتی نهاده از طریق سامانه بازارگاه استخراج و برای بازدید میدانی و صحت سنجی به مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ارجاع و انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: اکیپی مشترک برای رصد و پایش مستمر نهاده های دامی، پیگیری تامین و توزیع به موقع آنها، کنترل سامانه بازارگاه و سامانه شرکت پشتیبانی امور دام استان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 6 هزار بازرسی از واحدهای عرضه در کردستان

انجام بیش از 6 هزار بازرسی از واحدهای عرضه در کردستان