مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-02فرهنگي

راه یافتگان به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» معرفی شدند


دبیر دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت راه یافتگان به مرحله نهایی دو بخش گروه نوازی و مولودی خوانی این جشنواره را اعلام کرد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره بین المللی دف نوای رحمت بعد از دو سال وقفه 22 تا 25 تیرماه سال 1401 در سنندج برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی اعضای هیات داوران بازبین بخش های گروه نوازی و مولودی خوانی، شامل آقایان خلیفه جلال زندسلیمی، منصور مرادی و فرزاد عندلیبی گروه های برتر این دو بخش برای حضور در مرحله نهایی اعلام شدند.

رییس حوزه هنری استان کردستان گفت: در این دوره از جشنواره و بر اساس فراخوان اعلام شده علاوه بر دو بخش های تک نوازی، گروه نوازی و مولودی خوانی، بخش جنبی با عنوان دونوازی دف و سازهای بومی کشور نیز به جشنواره اضافه شد که افراد برتر این بخش نیز بر اساس انتخاب دبیرخانه جشنواره اعلام می شود.

وی افزود: در بخش مولودی خوانی و از مجموع 27 اثر رسیده به جشنواره در نهایت هیات داوران بازبین هفت گروه را واجد شرایط حضور در بخش مسابقه عنوان کرد.

مرادی عنوان کرد: گروه های مولودی خوانی نوای قدسیان به سرپرستی ابراهیم علیپور از مریوان، اخوان به سرپرستی محمد مرادی از سنندج، ژارک به سرپرستی حمزه ترکه از سنندج، سوزی درون به سرپرستی سامان قادرپور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یافتگان به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» معرفی شدند

راه یافتگان به بخش مسابقه دهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» معرفی شدند