مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-02سياسي

تعلل و کم کاری در تکمیل یادمان شهدای گمنام پذیرفتنی نیست


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: در برخی شهرستان ها به احداث یادمان شهدای گمنام سال ها بی توجهی شده و کم کاری در تکمیل یادمان شهدای گمنام هیچ توجیهی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرقان، سردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس در نشست حفظ آثار و ساماندهی یادمان های شهدای گمنام شهرستان زرقان با بیان اینکه فارس با داشتن 140 یادمان از میان 2 هزار و 366 یادمان شهدای گمنام در کشور رتبه سوم است اظهار داشت: با این وجود در برخی شهرستانها به احداث یادمان شهدای گمنام سالها بی توجهی شده و کم کاری در تکمیل یادمان شهدای گمنام هیچ توجیهی ندارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ابتدا با اشاره به ایام گرامیداشت شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر وی افزود: ما اوایل انقلاب در حزب جمهوری اسلامی بودیم و اخبار را نیز از روزنامه حزب دنبال می کردیم و شاهد این بودیم که آیت الله بهشتی به عنوان دبیر کل حزب حتی میان بچه حزب الهی ها هم مظلوم بود و هرگز قدر این دانشمند فرزانه شناخته نشد.

سردار کوشکی خاطرنشان کرد: امروز که توفیق حضور در میان جوانانی که برآمده از انقلاب اسلامی و محقق کننده فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و رهرو شهدای ما هستند برای ما فراهم شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل و کم کاری در تکمیل یادمان شهدای گمنام پذیرفتنی نیست

تعلل و کم کاری در تکمیل یادمان شهدای گمنام پذیرفتنی نیست