مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 13:472022-07-02دانش

تمدید زمان ارسال آثار به مسابقه نور تا 25 مرداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حازم فریپور، دبیر مسابقه نور در نشست خبری امروز گفت: بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با هدف امید بخشی، - مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش آموزی نور که طی آن مشارکت کنندگان در قالب تیم های 2 تا 3 نفره ایده های فناورانه خود را در فیلم 60 ثانیه ای ارائه می کنند، تا 25 مرداد تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حازم فریپور، دبیر مسابقه نور در نشست خبری امروز گفت: بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با هدف امید بخشی، هویت سازی و ترویج علم در میان نوجوانان جهان اسلامی و مشارکت مراکز آموزشی و علمی اقدام به برنامه ریزی رویداد مسابقه دانش آموزی نور با رویکرد ساخت فیلم های علمی و آموزشی 60 ثانیه ای کرده است.

وی مسابقه دانش آموزی نور را اولین فعالیت در حوزه دانش آموزی بنیاد مصطفی (ص) دانست که به صورت سالانه با گرامیداشت یکی از شخصیت های برجسته علم و فناوری جهان اسلام در سطح بین المللی برگزار می شود و گفت: این مسابقه در ادوار گذشته با مشارکت نزدیک به 17 هزار دانش آموز از 11 کشور مراکش، الجزایر، مالزی، هند، ترکیه، عراق، تانزانیا، تونس، پاکستان، افغانستان و ایران برگزار شده است.

فریپور ادامه داد: در دور اول مسابقه نور 1607 اثر از سوی 10300 دانش آموز برگزار شد و این میزان در دور دوم با 2 هزار اثر از سوی 5100 دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید زمان ارسال آثار به مسابقه نور تا 25 مرداد

تمدید زمان ارسال آثار به مسابقه نور تا 25 مرداد