مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-02حوادث

گاف بی بی سی فارسی برای ناامیدی مردم زلزله زده/ «سایه خوشِ» برفی؟!


در حالی که مناطق زلزله زده در بخش مهران بندرلنگه آفتابی و گرمای سوزان 44 درجه را تجربه می کند اما بی بی سی فارسی با انتشار تصاویری دروغین به دنبال القای ناامیدی به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، زلزله بامداد امروز در بخش مهران شهرستان بندرلنگه و بخصوص در روستای سایه خوش در رسانه های مختلف جهان بازتاب فراوانی داشته است.

حضور همه مسؤولان مربوطه از ساعات ابتدایی زلزله در میان مردم و بدنبال آن حضور وزیر کشور برای بررسی میدانی خسارات و نیز گسیل انبوهی از امکانات بهداشتی و درمانی، امداد و نجات و بالگرد و تجهیزات متنوع آواربرداری نیز موجب نشده که رسانه معاند بی بی سی فارسی دست از شیطنت های رسانه ای با هدف ناامیدساختن مردم بردارد.

در تصاویری که بی بی سی از مناطق زلزله زده سایه خوش منتشر کرده، تصاویری برفی با تیترهای جهت دار دیده می شود که بی شباهت به اقدامات این دست از رسانه ها در ماههای گذشته به منظور ایجاد تشویش روانی در میان مردم و القای ناامیدی در جامعه ایرانی نیست.

این در حالی است که اکنون سایه خوش گرمای 44 درجه را در تابستان سوزان غرب هرمزگان تجربه می کند.

  در جریان زلزله آبان ماه 1400 فین بندرعباس نیز این رسانه ها با همین دست شیطنت ها و استفاده از تصاویر آرشیوی قصد التهاب و ناامیدسازی جامعه را داشتند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاف بی بی سی فارسی برای ناامیدی مردم زلزله زده/ «سایه خوشِ» برفی؟!

گاف بی بی سی فارسی برای ناامیدی مردم زلزله زده/ «سایه خوشِ» برفی؟!