مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-02ورزشي

تجمع دختران انقلاب در ورزشگاه شیرودی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهاره جنگرودی مسؤول جریان مردمی دختران انقلاب در نشست خبری که در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد به شکل گیری جریان مردمی دختران انقلاب اشاره و عنوان کرد: - جشن بزرگ حجاب 21 تیر ماه با حضور مسوولان، خانواده شهدا و دختران انقلاب در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهاره جنگرودی مسؤول جریان مردمی دختران انقلاب در نشست خبری که در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد به شکل گیری جریان مردمی دختران انقلاب اشاره و عنوان کرد: جمعی از دختران دانشجو و حوزوی گرد هم آمدند و نسبت به شبیخون و تهاجم فرهنگی که رهبر انقلاب به آن اشاره و تاکید داشتند اقدام به مطالعه، تحقیق و تحلیل بیانات معظم له کردند؛ نتیجه این شد که تنها راهکار مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی آن است که مردم نسبت به یکدیگر و مسؤولان بی تفاوت نباشند.

وی افزود: این روند ادامه داشت تا اینکه با کشف حجاب هایی که در میدان انقلاب صورت می گرفت مقارن شد؛ دختر خانم هایی که با پشتیبانی مالی دشمن روسری های خود را در میدان انقلاب به چوب می زدند و دنبال پناهندگی سیاسی بودند.

اضافه کرد: بر همین اساس به این نتیجه رسیدیم که این تیم دانشجو و حوزوی که سابقه فعالیت فرهنگی داشتند یک تشکل مردمی به نام دخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دختران انقلاب در ورزشگاه شیرودی تهران

تجمع دختران انقلاب در ورزشگاه شیرودی تهران