مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-02حوادث

بیشترین تخریب زلزله در«بافت فرسوده»/ واحدهای نوسازی شده آسیب ندیده اند!


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به برخی بافت های فرسوده آسیب دیده در زلزله عنوان کرد: مکان هایی که اصولی ساخته شده بودند در زلزله آسیبی ندیده اند اما مکان هایی که با بلوک ساخته شده و هیچ سیمانی نداشتند فروریختند.

- محمد حسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار رفاه خبرگزاری فارس، درباره آخرین جزییات از مناطق زلزله زده هرمزگان، اظهار کرد: از همان دقایق صبح به اتفاق وزیر کشور به منطقه زلزله زده سایه خوش در هرمزگان سفر کردیم و خوشبختانه چون زمین لرزه به صورت هشداری بوده، مردم به بیرون از منازل آمده و زلزله دوم چندان تلفاتی نداشته است اما بیشتر تخریب ها و خسارات مربوط به روستای سایه خوش و دوآب بوده است.

وی افزود: هم اکنون در منطقه زلزله زده، امکانات و غذای گرم و آب دیگرمواد مورد نیاز فراهم شده و درمانگاه به میزان کافی برپا شده است، نیروهای مسلح ما پای کار هستند اما آنچه مهم است فراهم کردن کانکس و اسکان موقت تا زمان ساخت مسکن های زلزله زدگان است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور درباره زمان آغاز ساخت منازل زلزله زدگان هرمزگانی، خاطرشنان کرد: برای ساخت منازل اقداماتی صورت گرفته تا بخشی از مصالح از استان و برخی هم از سایر استانهای کشور وارد شود و هفته آتی ساخت مسکن برای زلزله زدگان را آغاز خواهیم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تخریب زلزله در«بافت فرسوده»/ واحدهای نوسازی شده آسیب ندیده اند!

بیشترین تخریب زلزله در«بافت فرسوده»/ واحدهای نوسازی شده آسیب ندیده اند!