مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 19:372022-07-02ورزشي

چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب زنجان برگزار شد


چهارمین مسابقات پرش با اسب استان زنجان به میزبانی باشگاه سوارکاری المپیک برگزار و با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، چهارمین مسابقات پرش با اسب سال 1401 در استان زنجان در 4 رده تمرینی(تشویقی)، اسب و سوار مبتدی، رده زیر 18 سال و رده آزاد با حضور 55 سوارکار از استان برگزار شد.

در رده تمرینی (تشویقی) آقایان ابوالفضل افتخاری با اسب آریو، تایماز گل محمدی با اسب رامادا، سجاد قربانی با اسب آریو، کیارش اوصانلو با اسب مورال، سعید میرزایی با اسب سورنتو، آراد عباسیون با اسب دوریکا، متین کاظمی با اسب چومان و خانم ها حنانه جوادیان با اسب کویین، هلن بیگدلی با اسب جگوار، آیلین حسنی با اسب اولکام، گشتا طرفه نژاد با اسب آنابل، دایانا منانی با اسب کویین و هلنا اوصانلو با اسب تانک  بدون خطا مسیر مسابقه را به پایان رساندند.

در رده اسب و سوار مبتدی نیز آقایان ابوالفضل افتخاری با اسب آریو، آراد عباسیون با اسب هاکان، کیارش اوصانلو با اسب مورال، حمید دارستانی با اسب چیف( خارج رده)  و خانمها هلن بیگدلی با اسب جگوار و نگار موسوی با اسب کمبریج( خارج رده) با موفقیت به کار خود پایان دادند.

همچنین در رده زیر 18 سال به ترتیب متین کاظمی با اسب آلیس مقام اول، سها غلامیان با اسب سرآمد مقام دوم و بردیا نعیمی با اسب پیتر مقام سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب زنجان برگزار شد

چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب زنجان برگزار شد