سخنگوی ستاد امربه معروف: هزینه قبح شکنی فرهنگی را بالا می بریم/ جزییات اعلام جرم علیه شرکت لبنیاتی متخلفبرخورد جدی و ایجاد هزینه بالا برای قبح شکنی برخی از شرکت ها در تولید آگهی های تبلیغاتی می تواند نقش بازدارنده در تکرار این اعمال از سوی دیگران داشته باشد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، برخورد جدی و ایجاد هزینه بالا برای قبح شکنی برخی از شرکت ها در تولید آگهی های تبلیغاتی می تواند نقش بازدارنده در تکرار این اعمال از سوی دیگران داشته باشد. در پی اعلام جرم ستاد امر به معروف و نهی از منکر علیه یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده محصولات لبنی، در پی انتشار کلیپ های تبلیغاتی قبح شکنانه از سوی آن شرکت، حجت الاسلام سید علی خان محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت وگو با روزنامه جوان، توضیحاتی را در خصوص ورود جدی این ستاد به مبارزه با قبح شکنی در تبلیغات تجاری شرکت ها ارائه داد و عنوان کرد در صددیم هزینه این رفتار ها را که ممکن است با هدف تبلیغات و برند کردن در افکار عمومی صورت بگیرد، بالا ببریم. روز گذشته، خبری از سوی ستاد امر به معروف و نهی منکر در خصوص اعلام جرم علیه شرکت دومینو، به دلیل پخش کلیپ تبلیغاتی این شرکت منتشر شد، این اتفاق برای نخستین بار رخ داده است، چرا ستاد امر به معروف و نهی از منکر به این مسئله ورود کرده است؟ پس از انتشار کلیپ تبلیغاتی این شرکت برای تبلیغ بستنی که در آن از یک خانم استف برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |