مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-03دانش

شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران اصلاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید رسول حسینی هاشم زاده در ششمین جشنواره تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه تهران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، - مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران از تبدیل نوع استخدام کارکنان خدمات قرارداد خدماتی به قرارداد معین خبر داد و گفت: شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران نیز اصلاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید رسول حسینی هاشم زاده در ششمین جشنواره تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه تهران در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، در تشریح اقدامات تحولی دانشگاه تهران در حوزه منابع انسانی، اظهار داشت: در یک سال اخیر کارگروه هایی تشکیل شد تا بصورت تمام وقت پرونده ارتقا، اعمال مدرک، تبدیل وضعیت و انتصاب کارمندان در سال گذشته تعیین تکلیف شود.

مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: از مهمترین و فراگیرترین درخواست همکاران مربوط به ارتقای آن ها بوده و با توجه به پیچیدگی های غیرحرفه ای شیوه نامه، موانع آن احصا و با اصلاحات قانونی شیوه نامه ارتقا با تایید هیأت اجرایی منابع انسانی در سال جاری عملیاتی شد.

وی به بحث تبدیل نوع استخدام همکاران خدمات قرارداد خدماتی اشاره کرد و افزود: با تغییراتی که در آیین نامه استخدامی پیش بینی شد، عنوان قرارداد خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران اصلاح شد

شیوه نامه ارتقای کارکنان دانشگاه تهران اصلاح شد