مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-03اقتصادي

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی: قطعات پالایشگاه ها را شرکت های دانش بنیان تأمین کنند


مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: شرکت های سازنده و دانش بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و درب ورودی پالایشگاه های مجتمع برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی ساخت تجهیزات با کیفیت باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، احمد باهوش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقشی بسیار مهم و موثر در افزایش تولید، تامین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه های این مجتمع دارند.

سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت های دانش بنیان برای ادامه مسیر درخشان و چشم گیر در مجتمع گاز پارس جنوبی باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افزایش داده و مطابق با استانداردهای جهانی حرکت کنند.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر بالاترین سطح حمایت از سازندگان داخلی و شرکت های فعال دانش بنیان اظهار کرد: شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی کنند و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت کنند.

باهوش با اشاره به شروع فصل تعمیرات اساسی در پالایشگاه های مجتمع گازی پارس جنوبی بیان کرد: در زمان حاضر یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی: قطعات پالایشگاه ها را شرکت های دانش بنیان تأمین کنند

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی: قطعات پالایشگاه ها را شرکت های دانش بنیان تأمین کنند