مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-03سياسي

رزمایش«نسیم احسان» برگزار می شود/توزیع 226 عدد کولر در زنجان


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان زنجان از برگزاری رزمایش نسیم احسان در زنجان خبر داد و گفت: در این رزمایش 226 عدد کولر در مناطق محروم و بین محرومان و نیازمندان استان زنجان توزیع خواهد شد.

- اسماعیل نوری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان زنجان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رزمایش نسیم احسان با محوریت توزیع لوازم سرمایشی در کشور در حال برگزاری است، که سهم استان زنجان از این رزمایش 226 عدد کولر است که در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان زنجان با اشاره به نحوه اجرای رزمایش، تصریح کرد: نحوه اجرای رزمایش به صورت مشارکتی با گروه های ستاد اجرایی است که 70 درصد مبلغ کولر را ستاد تقبل کرده و 30 درصد آن را گروه های جهادی تقبل کرده اند.

 وی با بیان اینکه  توزیع این تعداد کولر با گروهای جهادی است که در مناطق هدف و افراد تحت پوشش خودشان خواهد بود، گفت: این مناطق محروم از طریق 300 گروه همکاری که در استان فعال هستند در شناسایی به ستاد کمک می کنند.

نوری به محور دوم موضوع برگزاری رزمایش نسیم احسان اشاره کرد و افزود: محور دوم این رزمایش تعمیر لوازم سرمایشی نیازمندان است، به طوری که نیازمندانی که دارای کولر هستند ولی احتیاج به تعمیر دارند، کولر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش«نسیم احسان» برگزار می شود/توزیع 226 عدد کولر در زنجان

رزمایش«نسیم احسان» برگزار می شود/توزیع 226 عدد کولر در زنجان