مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-03اقتصادي

اجاره مغازه به نرخ «دعا برای سلامتی مادر»/ وقتی صاحبخانه با خدا معامله می کند


مغازه پدری ام را به قیمت پنج سال گذشته در اختیار دو جوان جوای کار قرار داده ام تا هم برای سلامتی مادر دعا کنند و هم برای پدرم از خدا طلب رحمت کنند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک، اجاره نشینی و خوش نشینی ضرب المثل سال های نه چندان دوری است که دو سه سالی است می رود جای خود را به اجاره نشینی و چادرنشینی بدهد.

فصل تابستان که می رسد، بازار اجاره خانه هم داغ می شود، اما چند سالی است که گرمای اجاره بها چندبرابر گرمای تابستان شده و به قول معروف خرماپزانی به راه انداخته است.

 نرخ اجاره هرساله طبق روال و عرف جامعه افزایش می یابد، اما در شرایط رکود تورمی حاکم بر کشور، برخی از صاحبخانه ها قیمت های نامتعارف و سرسام آوری را برای املاک خود اعلام می کنند که پرداخت آن نه با عرف جامعه همخوانی دارد و نه با درآمد مستاجران سر سازگاری دارد.

امسال نیز با شرایط اقتصادی موجود و تورم، قیمت اجاره مسکن همچون یکی دو سال اخیر با افزایش چشمگیری روبه رو بوده و مستاجران را درمانده تر از قبل کرده است و می توان گفت اجاره مسکن بی سرو سامان ترین روزهای خودش را می گذراند و اجاره نشینی دیگر خوش نشینی نیست.

در آشفته بازار این روزهای اجاره مسکن و در میان افرادی که بی توجه به شرایط درآمدی مستاجران، رقم های نجومی و سرسام آوری را برای اجاره بهای املاک زشت و زیبای خود اعلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره مغازه به نرخ «دعا برای سلامتی مادر»/ وقتی صاحبخانه با خدا معامله می کند

اجاره مغازه به نرخ «دعا برای سلامتی مادر»/ وقتی صاحبخانه با خدا معامله می کند