مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-03حوادث

کشف 40 میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ 65 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند


فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از 6 هزار قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال طی 72 ساعت گذشته، گفت: در این طرح 13 باند بزرگ سرقت منهدم و 65 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و عاملان نزاع های دسته جمعی در 6 شهرستان غرب تهران دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در حاشیه نمایشگاه یازدهمین مرحله طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در ستاد فرماندهی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 6 شهرستان غرب استان تهران در 72 ساعت گذشته با هدف برخورد با کسانی که در فضای مجازی اقدام به فروش موادمخدر، سلاح و مهمات و اشیاء غیرمجاز می کنند، 79 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضایی با اجرای 327 حکم قضایی، 825 نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، 351 نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در جریان اجرای این طرح 13 باند بزرگ سرقت منهدم و 385 قلم اموال سرقتی کشف شد.

وی افزود: در حوزه فضای مجازی 34 پرونده کشف و 29 نفر دستگیر و 12 فقره پرونده در خصوص اراذل و اوباش و فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی شناسایی و کشف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ 65 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند

کشف 40 میلیارد کالای قاچاق در غرب استان تهران/ 65 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شدند