مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-03سياسي

زمان فراخوان ثبت نام سهام عدالت مددجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پور ابراهیمی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: - رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود چهار میلیون نفر از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مشمول سهام عدالت می شوند اعلام کرد که تا یک ماه آینده فراخوان ثبت نام برای این افراد انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پور ابراهیمی روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: 2 میلیون و 300 هزار نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد و یک میلیون و 750 هزار نفر از بهزیستی مشمول دریافت سهام عدالت هستند که دولت مکلف است به این افراد سهام واگذار کند.

وی افزود: منتظر آیین نامه اجرایی این طرح از سوی دولت هستیم و پیش بینی می کنیم تا یک ماه آینده فراخوان ثبت نام سهام عدالت انجام شود که در استان کرمان نیز بر اساس سهمیه، سهام واگذار می شود.

پورابراهیمی تاکید کرد: بخشی از سهام عدالت متعلق به کمیته امداد است که پیشنهاد می دهیم این نهاد هرچه زودتر این مسئولیت را برعهده بگیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 40 درصد از سهام شرکت ملی مس، سهام عدالت و مربوط به محرومیت است که کمیته امداد باید به این موضوع و برای ذینفعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان فراخوان ثبت نام سهام عدالت مددجویان

زمان فراخوان ثبت نام سهام عدالت مددجویان