مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-03سياسي

طرح 313 نخستین و جدی ترین تجربه ارائه خدمات حاکمیت در بستر مساجد


مدیرعامل بنیاد هدایت اهمیت طرح 313 را تبیین کرد و گفت: دلیل این اهمیت این است که اولین و جدی ترین تجربه ای است که در آن حاکمیت خدمات خود را از طریق مساجد ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست مجازی عملیاتی طرح 313 امروز با هدف تبیین و توضیح زوایای اجرای این طرح با حضور معاونان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی کشور، راهیاران استانی بنیاد هدایت، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و حجت الاسلام حسن هرمز مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در امور روحانیون، برگزار شد.

حجت الاسلام میرمحمدیان در این نشست محور قرار گرفتن مساجد در مسیر خدمت رسانی به مردم را از اهداف بنیاد هدایت برشمرد و گفت: برای این منظور خدماتی را حاکمیت ارائه می کند که ما تلاش می کنیم این خدمات را از طریق مساجد به مردم منتقل کنیم و این تا جای ممکن به وسیله شبکه امامت انجام شود.

اولین تجربه در ارائه خدمات حاکمیتی توسط مساجد مدیرعامل بنیاد هدایت یکی از این خدمات را خدمات مددکاری کمیته امداد دانست و افزود: سرکشی هایی که در طرح 313 طراحی شده از جمله این خدمات است.

دلیل اهمیت این کار این است که اولین و جدی ترین تجربه ای است که در آن حاکمیت خدمات خود را از طریق مساجد ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 313 نخستین و جدی ترین تجربه ارائه خدمات حاکمیت در بستر مساجد

طرح 313 نخستین و جدی ترین تجربه ارائه خدمات حاکمیت در بستر مساجد