مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-03حوادث

کشف 11 دستگاه ماینر در اسلامشهر


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: 11 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال با ارزش تقریبی 9 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

- سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: تعداد 11دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال که در یک کارگاه غیرمجاز فعال بوده کشف و ضبط شد.

کارخانه افزود: درپی تماس شهروندان و رصد اطاعاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی و استفاده غیرمجاز از شبکه برق منطقه توسط دستگاههای ماینر استخراج ارز دیجیتال در اسلامشهر، بررسی و رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی اداره آگاهی شهرستان اسلاشهر با رصد اطلاعاتی و هماهنگی بعمل آمده با مقام قضایی موفق شدند محل فعالیت این کارگاه غیرمجاز را شناسایی و در بازرسی بعمل آمده، تعداد 11 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال را با ارزش بالغ بر 9 میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، با تاکید بر ضرورت و اهمیت برخورد با این کارگاههای غیرمجاز، گفت: با توجه به خسارتهایی که به شبکه برق رسانی منطقه وارد و موجب افزایش بار مصرفی شبکه و نیزافزایش قطعی برق در شهرستان می شود، با عوامل این فعالیت غیرقانونی در دستورکار مامورین پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 دستگاه ماینر در اسلامشهر

کشف 11 دستگاه ماینر در اسلامشهر