مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-03اقتصادي

اجاره مغازه به نرخ «دعا برای سلامتی مادر»/ وقتی صاحبخانه با خدا معامله می کند


اراک، اجاره نشینی و خوش نشینی ضرب المثل سال های نه چندان دوری است که دو سه سالی است می رود جای خود را به اجاره نشینی و چادرنشینی بدهد.

فصل تابستان که می رسد، بازار اجاره خانه هم داغ می شود، اما چند سالی است که گرمای اجاره بها چندبرابر گرمای تابستان شده و به قول معروف خرماپزانی به راه انداخته است.

 نرخ اجاره هرساله طبق روال و عرف جامعه افزایش می یابد، اما در شرایط رکود تورمی حاکم بر کشور، برخی از صاحبخانه ها قیمت های نامتعارف و سرسام آوری را برای املاک خود اعلام می کنند که پرداخت آن نه با عرف جامعه همخوانی دارد و نه با درآمد مستاجران سر سازگاری دارد.

امسال نیز با شرایط اقتصادی موجود و تورم، قیمت اجاره مسکن همچون یکی دو سال اخیر با افزایش چشمگیری روبه رو بوده و مستاجران را درمانده تر از قبل کرده است و می توان گفت اجاره مسکن بی سر و سامان ترین روزهای خودش را می گذراند و اجاره نشینی دیگر خوش نشینی نیست.

در آشفته بازار این روزهای اجاره مسکن و در میان افرادی که بی توجه به شرایط درآمدی مستاجران، رقم های نجومی و سرسام آوری را برای اجاره بهای املاک زشت و زیبای خود اعلام می کنند، صاحبخانه های بسیاری را هم می توان یافت که باورها و اعتقادات زیبایشان بر همه پلیدی های افراد بی انصاف خط بطلان می کشد و بار دیگر نشان می دهد هنوز هم هستند مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره مغازه به نرخ «دعا برای سلامتی مادر»/ وقتی صاحبخانه با خدا معامله می کند

اجاره مغازه به نرخ «دعا برای سلامتی مادر»/ وقتی صاحبخانه با خدا معامله می کند