مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-03اقتصادي

قانون سهام عدالت در 16 سال گذشته به درستی اجرا نشد


سخنگوی کانون شرکت های سهام عدالت گفت: در 16 سال گذشته این قانون اجرا نشده، باید همگی به اجرای قانون برگردیم ، البته در دولت جدید هم متأسفانه برخی افراد هستند که تفسیر جدیدی ارائه می کنند و میل به بی قانونی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت نیز در برنامه میز اقتصادی شبکه یک گفت: قانون اجرای سیاست های اصل 44 فصل ششم تکلیف را مشخص کرده و گفته است باید سهام عدالت در قالب شرکت های تعاونی شهرستانی اداره شود.

از جمله افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، زمینه مشارکت آنها در اداره سهام عدالت فراهم شود.

وی این را هم گفت: در 16 سال گذشته این قانون اجرا نشده، باید همگی به اجرای قانون برگردیم البته در دولت جدید هم متأسفانه برخی افراد هستند که تفسیر جدیدی ارائه می کنند و میل به بی قانونی دارند.

حیدری این را هم گفت: از ابتدا که سهام عدالت اجرا شد، برخلاف قانون سهام عدالت برخی از شرکت های در پرتفوی سهام عدالت گنجانده شد که بورسی نبودند.

بنابراین تخصیص سهام غیربورسی به سبد سهام عدالت خلاف قانون بود.

سخنگوی کانون شرکت های سهام عدالت همچنین گفت: سود شرکت های غیربورسی برای سال 98 به میزان 800 میلیارد تومان و برای سال 99 به میزان 2800 میلیارد تومان بوده است، البته این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون سهام عدالت در 16 سال گذشته به درستی اجرا نشد

قانون سهام عدالت در 16 سال گذشته به درستی اجرا نشد