مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:322022-07-03اقتصادي

ساماندهی اسکله بندرپل از مهمترین مطالبات مردم منطقه است


ساماندهی اسکله بندرپل یکی از مهمترین خواسته های بومیان منطقه است که ضرورت دارد با تعامل منطقه آزاد قشم و سرزمین اصلی تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمیر، میرهاشم خواستار فرماندار این شهرستان امروز در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با موضوع بررسی مسائل و مشکلات اسکله بندرپل و تردد در این محدوده دریایی اظهار داشت: اسکله بندرپل به عنوان مهم ترین معبر شهورندان، مسافران و گردشگران نقش مهمی در ارائه خدمات حمل و نقل و ترانزیت بار و کالا به جزیره دارد لذا ساماندهی اسکله بندرپل ضرورت دارد.

وی افزود: ایمن سازی محوطه اسکله، لایروبی اسکله گردشگری، توسعه فضای سبز، ایجاد رمپ جهت لنج های گردشگری و قایق هایی که در مسیر قشم و بندرپل تردد می کنند و نیزاحداث سالن انتظار در اسکله بندرپل برای مسافرینی که قصد ورود به جزیره قشم را دارند از جمله خواسته ها در اسکله بندرپل است.

فرماندار خمیر ادامه داد: احداث جاده دسترسی به اسکله جهت استفاده بومیان منطقه به ویژه در ایام تعطیلات و پیک مسافر با مشارکت شهرداری بندرپل و سازمان منطقه آزاد از دیگر مطالبات است.

خواستار تصریح کرد: با توجه به ترافیک بالا در اسکله بندرپل به ویژه در زمان پیک مسافر و عدم گنجایش اسکله، ضرورت دارد طرح توسعه اسکله بندرپل در دستور کار منطقه آزاد قشم قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اسکله بندرپل از مهمترین مطالبات مردم منطقه است

ساماندهی اسکله بندرپل از مهمترین مطالبات مردم منطقه است