مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-04فرهنگي

نمایشگاه طراحی پرتره سیاه قلم و رونمایی از پرتره شهید آوینی


نمایشگاه طراحی پرتره «سیاه قلم» آثار رامبد دبستانی و رونمایی از پرتره شهید آوینی، سه شنبه 14 تیرماه، در نگارخانه سرو افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایشگاه طراحی پرتره سیاه قلم آثار رامبد دبستانی و رونمایی از پرتره شهید آوینی، سه شنبه 14 تیرماه،  در نگارخانه سرو افتتاح می شود.

به مناسبت روز قلم به یاد شهید مرتضی آوینی، سه شنبه 14 تیرماه، ساعت 11 در نگارخانه سرو افتتاح می شود.

نمایشگاه طراحی پرتره سیاه قلم آثار رامبد دبستانی شامل 28 اثر در ابعاد 50 در70 پرتره هنرمندان، ورزشکاران و شهید حاج قاسم سلیمانی تا 19 تیرماه از ساعت 9 تا 17 در معرض دید عموم مردم و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 رامبد دبستانی متولد 1355  دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی است وی دوره های رشته هنری از قبیل گرافیک، خطاطی، موسیقی، طراحی های تبلیغاتی، دوره فلسفه،  آشنایی و کارکرد با قطعات کامپوزیت، دوره آشنایی با مواد و قطعات فایبرگلاس،  دوره آشنایی با رنگ و آمیزش رنگ قطعات گذرانده است ایشان دارای صفحه(پیج) اینستاگرام بصورت حرفه ای در زمینه هنری طراحی و نقاشی به نشانی ramboddabestani  است.

علاقه مندان برای شرکت در این مراسم و بازدید از نمایشگاه می توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم(انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه طراحی پرتره سیاه قلم و رونمایی از پرتره شهید آوینی

نمایشگاه طراحی پرتره سیاه قلم و رونمایی از پرتره شهید آوینی