مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-04اقتصادي

فرصت 48 ساعته شهربازی اراک برای استانداردسازی وسایل


مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق قانون مسوول و بهره بردار شهربازی شهر اراک باید ظرف مدت 48 ساعت نسبت به استانداردسازی تمامی وسایل بازی و سرگرمی موجود در آن مجموعه اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید سعید میرنظامی در بازدید سرزده از شهربازی اراک، پس بازدید از تجهیزات شهربازی و شنیدن نظرکارشناسان و نیز ناظر و بهره بردار این مکان تفریحی اظهار کرد: مسوول و  بهره بردار شهربازی اراک موظف به استانداردسازی تمام وسایل بازی است.

وی با بیان اینکه طبق قانون مسوول و بهره بردار شهربازی شهر اراک باید ظرف مدت 48 ساعت نسبت به استاندارد سازی تمامی وسایل بازی و سرگرمی موجود در آن مجموعه اقدام کند، افزود: هدف از بازدیدهای سرزده تذکر به متولیان امر برای رفع نواقص موجود،  رفع دغدغه مردم و اطمینان خاطر برای خانواده ها در این مراکز تفریحی ورزشی است.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی تاکید کرد: مسوولان و بازرسان این اداره کل به صورت دائم و فصلی در حال رصد تمامی امکانات تفریحی شهربازی اراک در راستای پیشگیری و جلوگیری از حوادث غیر مترقبه هستند.

  وی اظهار داشت: سامانه تلفنی 1517 به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان برای شنیدن مباحث مربوط به استانداردهای مکان های مختلف به ویژه مناطق عمومی و پر تردد در سطح استان مرکزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 48 ساعته شهربازی اراک برای استانداردسازی وسایل

فرصت 48 ساعته شهربازی اراک برای استانداردسازی وسایل