مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:572022-07-04سياسي

اولویت وزارت جهادکشاورزی تأمین اقتدار و امنیت غذایی پایدار کشور است


وزیر و مدیر کل دفتر امور استان های وزارت جهادکشاورزی گفت: مهمترین اولویت و راهبرد برنامه های وزارت جهادکشاورزی تأمین اقتدار و امنیت غذایی پایدار کشور است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، هوشنگ محمدی امروز در مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: مهمترین اولویت و راهبرد برنامه های وزارت جهادکشاورزی تأمین اقتدار و امنیت غذایی پایدار کشور است، برای دستیابی به این مهم و پایداری آن روحیه جهادی لازم است.

  وزیر و مدیر کل دفتر امور استان های وزارت جهادکشاورزی افزود: در طرح مردمی سازی یارانه، وزارت جهاد کشاورزی در ارتقا امنیت غذایی با همراهی و همدلی همه تولید کنندگان زیر بخش های کشاورزی و مسئولان دست اندرکار این بخش به توفیق بزرگی دست یافت.

وی تصریح کرد: برای تحقق راهبرد های وزارت جهادکشاورزی برای دستیابی به امنیت غذایی با توجه به تحریم های دشمنان سختی های زیادی در راه داریم، امیدواریم در این شرایط بحرانی با همراهی تولید کنندگان ،مردم و مسئولان، با اقتدار،  استقلال امنیت غذایی کشور را محفوظ از همه چالش ها و ناملایمات بداریم.

محمدی با اشاره به وسعت استان سیستان و بلوچستان و اهمیت بخش کشاورزی آن گفت: این استان با توجه به ظرفیت ذاتی خود و وجود مرز، می تواند نقش بسزایی در تأمین امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت وزارت جهادکشاورزی تأمین اقتدار و امنیت غذایی پایدار کشور است

اولویت وزارت جهادکشاورزی تأمین اقتدار و امنیت غذایی پایدار کشور است