مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-04اقتصادي

معاون استاندار تهران: 2400 واحد نانوایی در تهران متصل به دستگاه هوشمند شده اند


معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: از ابتدای طرح هوشمند سازی یارانه آرد حدود 2400 واحد نانوایی در سطح تهران متصل به دستگاه های هوشمند شده اند که باید تا پایان هفته آینده حدود 10 هزار واحد نانوایی در استان تهران به این دستگاه ها متصل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست حشمت اله عسگری بعد از در استانداری تهران برگزار شد.

معاون اقتصادی استاندار تهران اظهار کرد: 17 مورد از مشکلات شرکت هاهی تولیدی با بانک ها در جلسه بررسی شد که در خصوص آنها تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه انباشت پرونده در ستاد تسهیل وجود ندارد گفت: در کنار این ستاد تسهیل، یک کمیته نظارت تشکیل شده که کار آن رسیدگی به مصوبات هر جلسه از ستاد تسهیل است و با این کار می توان گفت 100 درصد مصوبات ستاد تسهیل ضمانت اجرایی پیدا می کنند.

عسگری افزود: در مورد عدم تمکین بانک ها هم هیئت خبرگان بانکی که متشکل از پنج نفر از اعضای مورد اعتماد رییس بانک مرکزی هستند تشکیل شده و جلسات به صورت مرتب برگزار و هر جایی که در ستاد تسهیل مسئله ای بوجود آمد در این هیئت بررسی و حل می شود که تا امروز هم 85 شکایات بانکی بررسی و تعیین تکلیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: 2400 واحد نانوایی در تهران متصل به دستگاه هوشمند شده اند

معاون استاندار تهران: 2400 واحد نانوایی در تهران متصل به دستگاه هوشمند شده اند