مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-04اقتصادي

کشف قاچاق 3 میلیاردی در انبار توشه راه آهن بندرعباس


فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف کالای قاچاق از نوع البسه و کفش در انبار توشه راه آهن بندرعباس به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حشمت اله ملکی در خصوص جزییات مربوط به کشف کالاهای قاچاق اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مقابله با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی، عوامل انتظامی پلیس راه آهن بندرعباس حین کنترل و  رصد محموله های پستی ارسالی از طریق انبار توشه راه آهن بندرعباس به مقصد تهران به یک محموله مشکوک می شوند.

وی افزود: با حضور نمایندگان اصل 25، کارشناسان حراست و نماینده تجزیه و مبادله اداره پست بندرعباس، محموله های پستی مورد بررسی قرار گرفت و 396 بسته حاوی 444 جفت انواع کفش اسپرت، 25 ثوب انواع البسه مردانه و سایر اقلام همگی تولید خارج از کشور و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را سه میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: با اخذ دستور قضایی صاحب کالاها شناسایی و با تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر به تعزیرات حکومتی بندرعباس تحویل شد.

ملکی خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف قاچاق 3 میلیاردی در انبار توشه راه آهن بندرعباس

کشف قاچاق 3 میلیاردی در انبار توشه راه آهن بندرعباس