مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-04اقتصادي

10 هزار نانواییِ تهران تا هفته آینده به دستگاه های هوشمند متصل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست معاون اقتصادی استاندار تهران، بعد از ظهر روز گذشته در استانداری تهران برگزار شد.

حشمت اله عسگری در این جلسه درباره مسائل نانوایان و طرح هوشمند سازی یارانه آرد گفت: از ابتدای طرح حدود 2400  واحد نانوایی در سطح تهران متصل به دستگاه های هوشمند شده اند که باید تا پایان هفته آینده حدود 10 هزار واحد نانوایی در استان تهران به این دستگاه ها متصل بشوند و به طور مثال اگر همین امروز یک واحد نانوایی این دستگاه را نصب کند در پایان روز شامل مساعدت 15 درصدی دولت در فروش نان هایش می شود که همان شب به حساب آن نانوایی واریز می شود.

وی با بیان اینکه 17 مورد از مشکلات شرکت هاهی تولیدی با بانک ها در جلسه بررسی و در خصوص آنها تعیین تکلیف شد، ادامه داد: هیچگونه انباشت پرونده در ستاد تسهیل وجود ندارد، چرا که در کنار این ستاد، یک کمیته نظارت تشکیل شده که کار آن رسیدگی به مصوبات هر جلسه از ستاد تسهیل است و با این کار می توان گفت 100 درصد مصوبات ستاد تسهیل ضمانت اجرایی پیدا می کنند.

عسگری افزود: در مورد عدم تمکین بانک ها هم هیئت خبرگان بانکی که متشکل از پنج نفر از اعضای مورد اعتماد رییس بانک مرکزی هستند تشکیل شده و جلسات به صورت مرتب برگزار و هر جایی که در ستاد تسهیل مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نانواییِ تهران تا هفته آینده به دستگاه های هوشمند متصل می شوند

10 هزار نانواییِ تهران تا هفته آینده به دستگاه های هوشمند متصل می شوند