مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:472022-07-04اقتصادي

بلیت های دلاری هواپیما به ریال بازگشت


سفارت ایران در عراق نیز درحالی که وزارت خارجه قبلا به سازمان هواپیمایی درباره تبعات منفی این طرح در تردد عراقی ها هشدار داده بود، اینک در توییتر اعلام کرده است: - شهروندان عراقی همانند شهروندان ایرانی می توانند بلیت های هواپیما را به نرخ ریال تهیه کنند.

پس از یک هفته مخالفت و اعتراض به عرضه بلیت دلاری پرواز های داخلی به اتباع غیرایرانی، سرانجام وزیر راه، دستور ممنوعیت فروش دلاری بلیت هواپیما و ابطال مصوبه آن را صادر کرد و رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران هم از توقف فروش این بلیت ها و همچنین بازگشت نرخ ها به حالت قبل برای اتباع خارجی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بلیت هواپیما در مسیر های داخلی از پنجم تیرماه به مسافران غیرایرانی به نرخ دلار محاسبه شده است.

طبق تصمیم انجمن شرکت های هواپیمایی، بلیت پرواز ها در مسیر های کمتر از یک ساعت به قیمت 100 دلار و در مسیر های بیشتر از یک ساعت 150 دلار تعیین شد که مخالفت فعالان گردشگری را به دنبال داشت و وزارتخانه های گردشگری و امور خارجه نیز در نامه های جداگانه به سازمان هواپیمایی کشور، مخالفت خود را با ادامه اجرای این طرح، به دلیل تبعات منفی آن در بازار گردشگری کشور و همچنین تردد اتباع کشور های همسایه به ایران، اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت های دلاری هواپیما به ریال بازگشت

بلیت های دلاری هواپیما به ریال بازگشت