مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-04ورزشي

تماشاگران از «بندر بوشهر» به قطر سفر می کنند


مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: بخش دریایی پایانه مسافری بین المللی دریایی بوشهر به منظور پشتیبانی از جام جهانی 2022 فوتبال در قطر تا پایان مرداد امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد شکیبی نسب امروز ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از فعالان اقتصادی قصد دارند کشتی های خارجی را به صورت چارتر اجاره کنند تا در طول جام جهانی فعالیت کرده و در خط کشتیرانی بوشهر-دوحه اقدام به فعالیت و جابجایی مسافر کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر افزود: شناورهای رو-رو پسنجر از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند و در حال آماده کردن مقدمات برای تردد یک شناور رو-رو پسنجر در طول دوران برگزاری جام جهانی فوتبال در مسیر بوشهر- قطر هستیم.

شکیبی نسب ادامه داد: استفاده از اسکله LNG و هتل 5 ستاره نخل به عنوان ظرفیت موجود در بندر کنگان نیز یکی از گزینه های پیش رو و در دست بررسی است تا شاهد جابجایی مسافران از آن طریق به بندر دوحه باشیم.

وی تصریح کرد: تنها مساله در مورد جابجایی مواد غذایی از طریق شناورهای سنتی مربوط به قرنطینه نباتی و استاندارد است و با لحاظ این موارد مشکلی وجود نخواهد داشت و در حال حاضر بندر الرویس آماده پذیرش بوده و فقط بحث قرنطینه و استاندارد مطرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشاگران از «بندر بوشهر» به قطر سفر می کنند

تماشاگران از «بندر بوشهر» به قطر سفر می کنند