مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-04اقتصادي

همکاری هومسا با باشگاه مشتریان رفاه


با امضای یک تفاهمنامه بین سامانه اجاره آنلاین اقامتگاه هومسا و باشگاه مشتریان رفاه، اعضای این باشگاه از این پس می توانند از خدمات این سامانه به طور ویژه استفاده کنند.

- بر اساس این تفاهمنامه تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران به تخفیف ویژه 200 هزار تومانی اجاره اقامتگاه در سایت هومسا دسترسی خواهند داشت و در سفرهای خود می توانند از این تخفیف بهره ببرند.

این همکاری با هدف تقویت گردشگری داخلی و ایجاد تسهیلات بیشتر برای اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران صورت گرفته است.

به خصوص پس از تاثیراتی که کرونا بر گردشگری ایران داشته، وجود چنین تفاهمنامه هایی به رونق این صنعت و افزایش درآمد مردم محلی کمک می کند.

امضای این تفاهمنامه ها باعث تشویق اعضای باشگاه مشتریان به سفر به مکان های مختلف کشور می شود و بدین ترتیب بر اقتصاد کشور و افزایش درآمد گردشگری اثر می گذارد.

شرایط تفاهنامه هومسا و باشگاه مشتریان رفاه بر اساس توافق صورت گرفته بین هومسا و باشگاه مشتریان بانک رفاه، افراد عضو در این باشگاه می توانند با مراجعه به منوی کد تخفیف در پروفایل کاربری خود و کلیک روی لینک مرتبط با هومسا در بخش لینک فروشگاه، وارد صفحه اختصاصی هومسا برای مشتریان بانک رفاه شوند و کد تخفیف 200 هزارتومانی خود را با وارد کردن کد ملی و شماره همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری هومسا با باشگاه مشتریان رفاه

همکاری هومسا با باشگاه مشتریان رفاه