مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-04اقتصادي

نرخ پیشنهادی خرید خرما اعلام شد


نماینده دشتستان از موافقت با خرید تضمینی خرما خبر داد و گفت: نرخ پایه خرید 20هزار تومان برای هر کیلوگرم خرمای کبکاب پیشنهاد شده است.

- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی به سازمان تعاون روستایی دستور دادند در زمینه صادرات و خرید تضمینی خرما اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات خرما  با حضور فرماندار و شماری از اعضای شوراهای اسلامی دشتستان در شهر وحدتیه اظهار داشت:در نشست هفته گذشته با وزیر جهاد کشاورزی مطالبات نخلداران در زمینه آب و آبیاری ، زهکشی و نرخ خرید تضمینی تاکید شد که نباید مشکلات سال گذشته در زمینه خرید خرما برای سال زارعی جاری نیز وجود داشته باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی به سازمان تعاون روستایی دستور داد در زمینه صادرات و خرید تضمینی خرما اقدام کند.

نرخ پیشنهادی خرید خرما 20 هزار تومان وی یادآورشد: در همین راستا نامه ای تنظیم و به وزیر جهاد کشاورزی ارایه شد و نرخ پایه خرید 20هزار تومان برای هر کیلوگرم خرمای کبکاب پیشنهاد شده است.

رضایی گفت: خرید تضمینی راهکار اصلی نیست اما نباید از آن نیز غفلت شود؛ باید تقاضا برای خرید خرمای دشتستان که یک برند شناخته شده است افزایش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ پیشنهادی خرید خرما اعلام شد

نرخ پیشنهادی خرید خرما اعلام شد