مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-04فرهنگي

برگزاری نمایشگاه «آبادان روایت همدلی»


همزمان با چهلمین روز درگذشت جانباختگان حادثه متروپل و همدردی با مردم آبادان، مجموعه ای از آثار عکاسی و گرافیکی در قالب نمایشگاه «آبادان روایت همدلی» در معرض دید عموم قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز؛ همزمان با چهلمین روز درگذشت جانبختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و همدردی با مردم داغدار آبادان در این حادثه مجموعه آثار هنری آبادان روایت  همدلی از روز دوشنبه 13 الی 21 تیرماه در ایوان انتظار میدان ولیعصر(عج) تهران، در معرض بازدید عموم قرار می گیرد.

این نمایشگاه شامل 30 اثر عکاسی و 10 اثر گرافیکی از عکاسان و هنرمندان خوزستان، قزوین، تهران و بوشهر است.

در این نمایشگاه آثار ثبت شده عکاسان خوزستانی علی معرف، مرتضی یاقوتی و محمد آهنگر در روزهای سخت آواربرداری از ساختمان فرو ریخته متروپل آبادان به نمایش در آمده است.

آثار گرافیکی به نمایش در آمده در این جشنواره به صورت پوستر توسط هنرمندانی از استان های خوزستان و قزوین تهران و بوشهر به ثبت رسیده است.

   هنرمندانی که در زمینه طراحی پوستر نقش داشتند آقایان اسماعیل قائدی، سعید رویین تن، بهنام شیر محمدی، محمد ترک، محمد رضا دوست محمدی، یاسر باغداری و خانم ها زهرا دباغ، حدیث کاظم پور، زهرا صابری و مریم دباغ در این نمایشگاه اثار خود را به نمایش می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه «آبادان روایت همدلی»

برگزاری نمایشگاه «آبادان روایت همدلی»