مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-04سياسي

فرماندهی که رهبر انقلاب او را «شهید پیشرو» معرفی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی کتاب آقاسعید ؛ برگ هایی از زندگی و زمانه شهید سیدمحمدسعید جعفری، چهارشنبه این هفته با حضور احمد شاکری؛ - آیین رونمایی کتاب آقاسعید ؛ برگ هایی از زندگی و زمانه شهید سیدمحمدسعید جعفری، چهارشنبه این هفته با حضور احمد شاکری؛ نویسنده و منتقد ادبی، محمدعلی صمدی؛ پژوهشگر دفاع مقدس، محمدمهدی همتی، نویسنده کتاب و عبدالصالح جعفری، فرزند شهید جعفری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی کتاب آقاسعید ؛ برگ هایی از زندگی و زمانه شهید سیدمحمدسعید جعفری، چهارشنبه این هفته با حضور احمد شاکری؛ نویسنده و منتقد ادبی، محمدعلی صمدی؛ پژوهشگر دفاع مقدس، محمدمهدی همتی، نویسنده کتاب و عبدالصالح جعفری، فرزند شهید جعفری در موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

بنابرین گزارش، در بخشی از مقدمه این کتاب به قلم نویسنده درباره شهید جعفری اینطور می‎ خوانیم: مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه، در مهر 1390، سه بار به شهید سیدمحمدسعید جعفری اشاره کردند.

ایشان ابتدا در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه فرمودند: یک ماه بعد از پیروزی انقلاب، یعنی در اسفند سال 57، جوان های کرمانشاهی بودند که رفتند تا از پادگان لشکر سنندج دفاع کنند؛ اولین گروه هایی که برای دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی که رهبر انقلاب او را «شهید پیشرو» معرفی کردند

فرماندهی که رهبر انقلاب او را «شهید پیشرو» معرفی کردند