مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-04اقتصادي

دریچه های تخلیه رسوب سد لتیان بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، محمد شهریاری اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های بهره برداری از سد لتیان و به منظور تخلیه بخشی از رسوب مخزن سد، - مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: برنامه ریزی برای انجام عملیات فلشینگ و تخلیه بخشی از رسوب مخزن سد لتیان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، محمد شهریاری اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل های بهره برداری از سد لتیان و به منظور تخلیه بخشی از رسوب مخزن سد، مطابق روال سال های قبل، عملیات فلشینگ و بازگشایی دریچه های تخلیه رسوب سد لتیان در روز سه شنبه 14 تیرماه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در زمان بازگشایی دریچه های مذکور، خروجی سد به سمت رودخانه جاجرود افزایش محسوسی داشته و به حدود 100 مترمکعب در ثانیه خواهد رسید.

شهریاری خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع به همشهریان، گردشگران، مجاوران و ساکنان شهر ها و روستا های پایین دست سد لتیان توصیه می شود، از هرگونه اتراق و تردد در حاشیه رودخانه جاجرود، حدفاصل پایین دست سد تنظیمی لتیان تا سد ماملو اکیداً خودداری کرده تا شاهد بروز حوادث و اتفاقات ناگوار نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریچه های تخلیه رسوب سد لتیان بازگشایی می شود

دریچه های تخلیه رسوب سد لتیان بازگشایی می شود